Betingelser for køb og levering for Bindia.dk
Vores online ordresystem
Webshoppen på bindia.dk er en fælles markedsplads for samtlige af vores afdelinger, bestående af:
A S Administration
CVR: 44417669
Produktionskøkken Hvidovrevej ApS
CVR: 38518607
Take Away Amagerbrogade ApS
CVR: 39788217
Take Away Blegdamsvej ApS
CVR: 10132525
Take Away Elmegade ApS
CVR: 41226447
Take Away Gl. Kongevej ApS
CVR: 41162597
Take Away Lyngby Hovedgade ApS
CVR: 29210926
Take Away Søborg Hovedgade ApS
CVR: 40987215
Take Away Valby Langgade ApS
CVR: 45079422
Kontaktinfo
Tlf: 78773399
Mail: [email protected]
Ved brug af vores online ordresystem
For at bruge vores online ordresystem, er det nødvendigt at du oplyser korrekt navn, telefonnummer, email-adresse, samt leveringsadresse.
Ved catering er det nødvendigt at du oplyser CVR-nummer og virksomhedsnavn såfremt du bestiller som virksomhed. Det samme gælder EAN-nummer og navn på instituion eller myndighed, hvis du bestiller som offentlig institution.
Betaling
Vi accepterer følgende korttyper: Dankort, VISA, MasterCard, Discover, Diners Club, og JCB China UnionPay. Vi benytter os af Nets og Verifones betalingssystemer. Du kan også betale med MobilePay.
Vi bruger en godkendt betalingserver, der krypterer alle dine kortoplysninger til SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Efter din ordre er afgivet, vil du modtage en ordrebekræftelse via email. Når du har afgivet din ordre og beløbet er trukket fra dit kort, bliver din ordre videregivet til butikken. Hvis din ordre ikke kan behandles pga. f.eks. tidsnød eller mangel på råvarer, bliver beløbet refunderet til dit kort eller konto, og du bliver underrettet per telefon, email eller begge dele.
Sikkerhed og privatliv
Vi opbevarer ikke kreditkortinformation. Denne data bliver udelukkende håndteret af Nets eller Verifone. Personlig information som navn, adresse, telefonnummer eller email-adresse, som du giver Bindia i forbindelse med din ordre, bliver ikke videregivet til nogen tredjepart. Leveringsordrer er dog undtaget i det omfang at visse oplysninger skal gives til vores leveringspartner Wolt, for at din levering kan nå frem. Den kundeinformation du har givet, er kun tilgængelig til betroede ansatte. Vi forbeholder os retten til at bruge denne kontaktinformation til at kontakte dig vedrørende en ordre, hvis dette skulle blive nødvendigt. Dette inkluderer også muligheden for en opfølgende email.
Vilkår for Afhentningsordrer
Ved afhentning af din ordre er dit eget ansvar at hente din ordre i den valgte Bindia-butik. Maden laves klar til det aftalte tidspunkt (indenfor en margen på +/- 15 minutter). Såfremt en ordre ikke er afhentet inden butikkens lukning, kasseres ordren uden mulighed for refusion.
Det er dit eget ansvar at tjekke, at det afhentede stemmer overens med din ordre, før du forlader butikken. Herudover er det også dit ansvar at tjekke, at maden er varm (bortset fra kølige varer som Raita, Mango Lassi, etc.) før du forlader butikken.
Klager vedrørende fejl eller mangler i din afhentningsordre skal afgives, inden du forlader butikken, bortset fra skjulte fejl og mangler – disse skal rapporteres jf. nedenstående afsnit om “Klager og refusion”. Bindia er ikke ansvarlige for hvad, der sker med indholdet af din afhentningsordre, efter denne har forladt butikken.
Vilkår for Leveringsordrer
Bindia samarbejder med Wolt vedrørende leveringer. Dvs. det er i praksis Wolts ansatte eller partnere, der leverer maden.
Det valgte leveringstidspunkt er et estimat; selvom vi gør vores bedste for at imødekomme leveringstidspunktet, kan dette svinge med +/- 20 minutter grundet travlhed, trafik, m.m.
For at sikre leveringen af din ordre, er det dit eget ansvar at angive det korrekte navn, telefonnummer, e-mailadresse og leveringsadresse, sammen med andre typer af information, hvis disse kan være nødvendige for at din levering kan nå frem (som f.eks. et andet navn på døren). Bindia er ikke forpligtet til at ringe og få bekræftet at det er den korrekte information, der er blevet givet. I tilfælde af at du videregiver ufuldstændig eller forkert information, er buddet ikke i stand til levere din ordre, som herefter vil blive sendt tilbage til den Bindia-butik, hvor den kom fra. I sådan et tilfælde, er det muligt at afhente ordren samme dag inden lukketid i den givne butik. Herefter kasseres ordren uden mulighed for refusion.
Klager vedrørende fejl eller mangler i din leveringsordre (som f.eks. manglende eller beskadiget indhold), skal meddeles os så hurtigt som muligt, og senest én time efter at du har modtaget ordren. Du kan enten skrive en email til os på [email protected] eller ringe til vores hovednummer på (+45) 78 77 33 99. Se yderligere om dit ansvar ift. rapportering af fejl og mangler i nedenstående afsnit om “Klager og refusion”.
Hvis du har yderligere spørgsmål, der specifikt vedrører transport og levering, kan du kontakte Wolts kundeservice på tlf. (+45) 89 87 19 63.
Klager og refusion
Vedrørende alle klager og ønsker om refusion af en eller flere produkter, gælder følgende vilkår:
-
Klagen skal afgives senest én time efter at du har afhentet / modtaget din ordre. Du kan enten skrive en email til os på [email protected] eller ringe til vores hovednummer på (+45) 78 77 33 99.
-
Det er dit eget ansvar at dokumentere, hvor og hvornår købet er gjort. Uden denne dokumentation kan vi ikke håndtere din klage.
-
I tilfælde af at din klage gælder et problem med en eller flere varer, er det dit ansvar at dokumentere problemet. Dokumentation kan ske enten ved at returnere det omhandlede produkt til den butik, hvorfra produktet er købt, eller alternativt ved at tage billede(r), der tydeligt viser problemet (såfremt dette kan vises på billeder). Uden denne dokumentation kan vi ikke håndtere din klage.
-
I tilfælde af at du mener, at der er noget i vejen med madens kvalitet, skal maden bringes tilbage til den butik, hvor den er tilberedt, så vi kan undersøge og håndtere problemet.
-
En refusion af en vare kan aldrig overstige den pris du har betalt for den pågældende vare.
-
En refusion kan kun komme på tale, når en klage er færdigbehandlet og anerkendt.
-
Ved hastesager ring venligst direkte til (+45) 78 77 33 99.
Øvrig feedback (ikke klager)
Ved forespørgsler, spørgsmål samt andre bemærkninger klik her eller send os en email til [email protected]. Vi svarer under normale omstændigheder indenfor 2 arbejdsdage.
Priser
Alle priser er I danske kroner og angivet inkl. moms. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.
Afhentningspriser
Afhentningspriser gælder udelukkende for ordrer, der opfylder samtlige nedenstående kriterier:
- ordren er foretaget i Take Away webshoppen på bindia.dk
- ordren er betalt online i Take Away webshoppen på bindia.dk
- ordren er af typen 'Afhentning', dvs. hvor du selv afhenter maden i én af vores butikker.
Afbestillinger og returneringer
Du har ret til at annullere din ordre minimum 24 timer inden det ønskede tidspunkt for levering eller afhentning. Med under 24 timer til levering eller afhentning, bliver din ordrer automatisk kategoriseret som værende “i gang”. Da dette vedrører tilberedning af mad, er der ikke mulighed for afbestilling og/eller refusion af ordrer, der er sat i gang.
Portionsstørrelser (nettovægt)
Den omtrentlige nettovægt for de forskellige madvarer er nævnt i både vores menu, vores webshop og på din kvittering. Følgende er en kort opsummering af vores portionsstørrelser:
- Biryanies: ca. 450 g.
- Platters: ca. 450 g.
- Veg. & Vegan: ca. 400 g.
- Curries: ca. 400 g.
- Pilaoo Rice: ca. 300 g.
- Raita: ca. 150 g.
- Mango Chutney: ca. 150 g.
- Kale Salad: ca. 150 g.
- Bombay Mix: ca. 70 g.
Som anført er nettovægten et estimat. Vi garanterer dog en minimumsvægt, der ikke er mindre end 90% af den ovenstående nettovægt.
Krydderi-niveau
Vores stærke retter er angivet med et chili-piktogram i menuen. Hvis du tilvælger muligheden ’Hot’ eller ’X-Hot’ (ved en eller flere retter), gør vi din(e) ret(ter) endnu stærkere.
Vi tager ikke ansvar for, hvis maden er for stærk, uanset om du selv har valgt at gøre retten stærkere, eller har valgt en ret med et chili-piktogram.
Alkohol
Iflg. dansk lovgivning skal man være minium 18 år for at købe alkohol over 2,8% hos restaurationsvirksomheder. Vi forbeholder os ret til at bede om fremvisning af gyldigt billed-ID som aldersdokumentation i tvivlstilfælde.
Genopvarming af maden
Hvis du ønsker at gemme maden og genopvarme den senere, følg venligst beskrivelsen i dette
dokument
.
Ansvarsfraskrivelse
Alle rettigheder er forbeholdt i tilfælde af tastefejl, uddaterede priser i gammelt materiale, m.m.
Misbrug
For at undgå misbrug af vores system, gemmer Bindia samt Nets / Verifone IP-adressen ved samtlige transaktioner. Misbrug vil blive registreret og tiltalt.