Handelsbetingelser

Betingelser for køb og levering for Bindias online ordresystem.

Ved brug af vores online ordresystem

For at bruge vores online ordresystem, er det nødvendigt at du oplyser korrekt navn, telefonnummer, email-adresse, samt leveringsadresse.

Betaling

Vi accepterer følgende korttyper: Dankort, VISA, MasterCard, Discover, Diners Club, og JCB China UnionPay. Vi benytter os af danske Nets’ betalingssystem. Efter din ordre er givet, vil du modtage en ordrebekræftelse via email.

Når du har afgivet din ordre og beløbet er trukket fra dit kort, bliver din ordre videregivet til butikken. Hvis din ordre ikke kan behandles pga. fx tidsnød eller mangel på råvarer, bliver beløbet refunderet til dit kort eller konto, og du bliver underrettet per telefon, email eller begge dele.

Sikkerhed og Privatliv

Vi opbevarer ikke kreditkortinformation. Denne data bliver udelukkende håndteret af Nets. Personlig information som navn, adresse, telefonnummer eller email-adresse, som du giver Bindia i forbindelse med din ordre, bliver ikke videregivet til nogen tredjepart.
Leveringsordrer er dog undtaget i det omfang at visse oplysninger skal gives til vores leveringspartner Takeout, for at din levering kan nå frem.
Den kundeinformation du har givet, er kun tilgængeligt til betroede ansatte. Vi forbeholder os retten til at bruge denne kontaktinformation til at kontakte dig vedrørende en ordre, hvis dette skulle blive nødvendigt. Dette inkluderer også muligheden for en opfølgende email. Hvis du vælger at lave en kundekonto hos Bindia, bliver dit navn, adresse, telefonnummer og email-adresse gemt i vores database til personligt brug ved dit login.

Afhentningsordrer

Ved afhentning af din ordre er dit eget ansvar at hente din ordre i den valgte Bindia-butik. Det er samtidigt dit eget ansvar at tjekke at din ordre stemmer overens med indholdet af det afhentede, før du forlader butikken. Herudover er det også dit ansvar at tjekke at maden er varm (bortset fra kølige madvarer som Raita, Mango Lassi, etc.) før du forlader butikken. Klager vedrørende ovenstående afhentningsordrer (som kold mad, forkert eller beskadiget indhold, m.m.) skal ligeledes afgives, inden du forlader butikken.
Bindia er ikke ansvarlige for hvad, der sker med indholdet af din afhentningsordre, efter denne har forladt butikken.
Any complaints about missing, wrong, or ruined items, cold food, etc., must be given before leaving the shop. Bindia cannot be held responsible for what happens with the contents of your order after leaving the shop.

Leveringsordrer

Bindia samarbejder med Takeout (link: www.takeout.dk) vedrørende leveringer. Ved leverede ordrer er det dit ansvar at angive det korrekte navn, telefonnummer, e-mail-adresse og leveringsadresse, sammen med typer af information, hvis disse kan være nødvendige for at din levering kan nå frem (som fx et andet navn på døren).
Det valgte leveringstidspunkt er et estimat; selvom vi gøres vores bedste for at imødekomme leveringstidspunktet, kan dette svinge med +/- 20 minutter grundet alt fra travlhed, trafik, m.m.
Bindia er ikke forpligtet til at ringe og få bekræftet at det er den korrekte information, der er blevet givet. I tilfælde af at du videregiver ufuldstændig eller forkert information, er buddet ikke i stand til levere din ordre, som herefter vil blive sendt tilbage til den Bindia, hvor den kom fra. I sådan et tilfælde, er det muligt at afhente ordren samme dag inden lukketid i den givne butik. Herefter vil det være umuligt at få indholdet eller en refundering af ordren.

Hvis du har nogen spørgsmål vedrørende transport og levering, kan du kontakte Takeouts kundeservice på tlf. (+45) 70 27 70 30. I tilfælde af at der er noget i vejen med din ordre (som fx manglende eller beskadiget indhold), er det vigtigt at du kontakter den pågældende Bindia-butik så hurtigt som muligt (inden for 30 min.) efter du har modtaget din leveringsordre. I din ordrebekræftelse finder du adresse og telefonnummer på den Bindia, hvor din ordre er blevet behandlet.

Du er også velkommen til at ringe til vores hovednummer på (+45) 30 25 88 38.

Afbestillinger og Returneringer

Du har retten til at annullere din ordre minimum 24 timer inden det ønskede tidspunkt for levering eller afhentning. Med under 24 timer til levering eller afhentning, bliver din ordrer automatisk kategoriseret som under behandling. Da dette vedrører tilberedning af mad, er der ikke mulighed for afbestilling og/eller refundering.

Portionsstørrelser (nettovægt)

Den omtrentlige nettovægt for de forskellige madvarer er nævnt i både vores menu, vores webshop og på din kvittering.

Følgende er en kort opsummering af vores portionsstørrelser:


  • Tandoori Chicken: ca. 300 g.
  • Biryanies: ca. 500 g.
  • Platters: ca. 500 g.
  • Curries: ca. 400 g.
  • Vegetar og vegansk: ca. 400 g.
  • Pilaoo Ris: ca. 225 g.
  • Raita: ca. 150 g.
  • Mango Chutney: ca. 150 g.
  • Chopped Salad: ca. 150 g.

Som anført er nettovægt et estimat. Vi garanterer dog en minimumsvægt, der ikke er mindre end 90% af den ovenstående nettovægt.

Krydderi-niveau

Vores stærke retter er angivet med et chili-piktogram i menuen. Hvis du tilvælger muligheden ’Hot’ eller ’X-Hot’ (ved en eller flere retter), gør vi din(e) ret(ter) endnu stærkere.

Genopvarming af maden

Hvis du ønsker at gemme maden og genopvarme den senere, følg venligst beskrivelsen i dette dokument.

Ris og Ros

Vedrørende alle klager, er dit eget ansvar at dokumentere hvor og hvornår købet er gjort. Uden denne dokumentation kan vi ikke håndtere din klage.
I tilfælde af at din klage gælder et problem med en eller flere varer, er det dit ansvar at dokumenterer problemet. Uden denne dokumentation kan vi ikke håndtere din klage.
I tilfælde af at du mener der er noget i vejen med madens kvalitet, bliver du nødt til at bringe maden tilbage til den butik, hvor den er tilberedt, så vi kan undersøge, forstå og håndtere problemet så hurtigt som muligt.
Vedrørende samtlige klager, kan en potentiel refundering ikke overstige prisen på den pågældende vare. Herudover kan en refundering kun komme på tale, når en klage er behandlet og anerkendt. <br>Ved hastesager ring venligst direkte til den butik, hvor din ordre er blevet behandlet (adresse og telefonnummer står i din ordrebekræftelse). <br>Du kan også ringe til vores hovednummer på tlf. (+45) 30 25 88 38. <br>Ved forespørgsler, spørgsmål samt andre bemærkninger klik her eller send os en email til bindia@bindia.dk. <br>Vi svarer under normale omstændigheder indenfor 2 arbejdsdage.
In urgent situations, please call the shop where your order was handled (the phone number is written on your Order Confirmation). You are also welcome to call our main number (+45) 30 25 88 38.
Regarding non-urgent situations, please submit your requests, feedback, or questions by clicking here, or send us an email at office@bindia.dk. Under normal circumstances, we will answer you within two working days (Monday - Friday).

Ansvarsfraskrivelse

Alle rettigheder er forbeholdt i tilfælde af tastefejl, uddaterede priser i gammel materiale, m.m.

Misbrug

For at undgå misbrug af vores system, gemmer Bindia og Nets IP-adressen ved samtlige transaktioner.
Misbrug vil blive registreret og tiltalt.