Bindias Persondatapolitik

Denne side forklarer hvordan A S 2006 Holding ApS samt dets datterselskaber, som står for drift af Bindias restauranter, håndterer personlig data.

Overordnet

Formålet med denne persondatapolitik er at forklare hvordan vi håndterer, indsamler, beskytter og bruger personlig data.

Vi overholder alle krav til data og privatliv, og er samtidigt bevidste om behovet for passende beskyttelse og bearbejdning af al personlig information, som vi modtager i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Din personlige data bliver kun håndteret og opbevaret, hvis du frivilligt har videregivet i forbindelse med fx:

  • Bestilling af catering eller take-away.
  • Reservationer.
  • Spørgsmål via email eller telefon.

Vi opbevarer kun denne information, så længe som det er nødvendigt for at yde den efterspurgte service, så længe som et legitimt formål kræver eller så længe som lovgivningen krævet det i en given sammenhæng.

Vi sletter derfor permanent denne information, så snart det tilknyttede formål er overstået eller afbrudt, hvis det ikke længere har nogen relevans, eller når den gældende lovgivning kræver det.

Dataansvarlig

Bindia Holding ApS er dataansvarlig og sørger for at vores håndtering af personlige data er i overensstemmelse med den gældende lovgivning.

Vores kontaktinformation: Bindia Holding ApS Hvidovrevej 80E 2650 Hvidovre Phone: (+45) 30 25 88 38 bindia@bindia.dk

Håndtering af personlig data

Vi håndterer følgende personlige data:

Hjemmeside Når du bruger vores hjemmeside, indsamler vi følgende data:

  • Hvilke sider, der besøges
  • Besøgstidens længde
  • Hvilke knapper og links, der klikkes på

Formålet med denne indsamling er at forstå vores målgruppe og besøgende bedre, så vi hele tiden kan optimere vores hjemmeside og services efter vores kunders behov.

Bindia Holding ApS er de eneste, der bruger denne data, og vil ikke videregive denne data nogen tredjepart.

Data er opbevareret i EU, men er tilgængelig for relevante, betroede ansatte uden for EU.

Vi opbevarer data så længe, som formålet kræver det, og sletter det i overensstemmelse med den gældende lovgivning.

Køb Når du handler hos os, bliver følgende information håndteret:

  • Navn
  • Telefonnummer
  • Email-adresse

Denne information opbevares med henblik på at yde den efterspurgte service.

Denne information opbevares i overensstemmelse med nuværende, gældende lovgivning, og bliver slettet igen, når det ikke længere er relevant.

Jobansøgninger

Når man ansøger om et job hos os, bliver følgende data håndteret:

  • Alt data, der frivilligt er givet i ansøgning via brev, email eller via formular på vores hjemmeside.

Denne information bliver kun brugt internt til at sortere og vurdere ansøgere, for at finde de bedst egnede kandidater.

Data deles ikke med nogen tredjepart.

Data bliver opbevaret i overensstemmelse med gældende lovgivning og slettet, når den ikke længere er relevant, dog aldrig senere end efter 6 måneder.

Dine rettigheder

Du har ret til at blive informeret om hvilken data, vi håndterer vedrørende dig. Hvis du ønsker adgang til din information, kan du kontakte os via bindia@bindia.dk

Hvis den opbevarede information skulle vise sig at være forkert eller misvisende, har du ret til at bede os om at korrigere, blokkere eller slette denne information.

Hvis du ønsker at få din personlige data slettet, vil vi slette alt den data, som vi ikke er pålagt af loven at skulle bevare. Herudover har du til enhver tid ret til at lave indsigelser mod det faktum at dine personlig data kan være underlagt videre håndtering.

Hvis håndtering af din personlige data er baseret på dit samtykke, har du til enhver tid ret til at trække dette samtykke tilbage, hvilket vil afslutte denne håndtering, såfremt vi ikke er pålagt ved lov at forsat skulle håndtere den.

Sikkerhed

Bindia Holding ApS har skabt tekniske og organisatoriske foranstaltninger, for at sikre at personlige data ikke ved et uheld eller slette hensigter bliver slettet, udgivet, delt, tabt, skadet, misbrugt eller på anden vis håndteret i uoverensstemmelse med loven. Vores sikkerhedsforanstaltninger og -procedurer bliver løbende revideret for at sikre rimelige tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger.

Appel

Du har altid mulighed for at klage over vores datahåndtering til Datatilsynet.

Se vores kontakt-muligheder her eller læs mere omkring dine muligheder for at klage her.